söndag 10 juli 2011

Without you.

I have the strength to carry on without you.
Nu har det hänt ännu mer. Sam ville nu ha mig så nära en person kan vara en annan. Det räckte med ett fyllesms sedan var han på, på hans egen idé. Nsa, sa han, no strings attached. Jag vet inte, de senaste dagarna har jag gått runt och tänkt på det ganska mycket. Varför måste alla killar vara så sugna? Jag kommer bara att falla för honom om jag går med på det. Och i slutet kommer jag stå där med mitt hjärta krossat, ännu en gång. Men hur mycket kan en kyss skada. Om man håller det på en lägre nivå så kan det ju funka. eller. 
Jag älskar i alla fall att jag inte längre drömmer om dig, Pessimist. Fast att du liknar Chris Martin ganska mycket så är det inte du jag ser mig med längre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar